Страницы

воскресенье, 17 марта 2013 г.

Gamleby interview med mig

http://www.vt.se/personligt/?articleid=6186382

 Har nyss hittat en länk med min "interview" från den tiden när jag bodde i Gamleby och studerade svenska på Folkhögskolan. Saknar Dig Sverige. Men vi ses snart!

P.S. Vet faktiskt inte varför jag är så ledsen på foto, men jag tror för att det var tidigt på morgonen :DD








2) En till =) Det var bara en fråga om vad ska jag göra på helgen. Har mötat journalisten när promenerade i stan. 
P.S. Foto nummer 2.


3) Den tredje är utställningen som anordnades på Gamleby köpcentrum på ICA efter vår klass kom tillbaka från resan till Brussel.

4) Och till slut den fjärde var från skulptörs master-klass på gården av Gamleby Folkhögskolan. På den 2:a bilden syns jag :)


Комментариев нет:

Отправить комментарий