Страницы

четверг, 26 января 2012 г.

The last day of the exams and 1st day of " newborn" blog

Hej hej hej!

      Ja, äntligen har jag skapat min egen blog. Vet inte varför men jag kände att jag behöver att ha den. Först och främst vill jag säga att jag är inte svensk tjej men läser svenska på universitet. Och tack och lov det är mitt sista året! Visst vill jag förbättra mina svenska kunskaper i framtiden men...jag behöver en liten rast från universitets studier, annars jag ska bli galen.
      Så, jag heter Santa och bor i Lettland, i en staden som kallas Daugavpils. Jag är en ryskspråkig tjej som gillar ryska och svenska språk. Nuförtiden läser jag engelska och svenska på universitet och har många fritidsintresser och nästan aldrig har ingenting att göra. Vanligen det finns brist på tiden och jag känner att jag har inte tid att göra allt som jag planerade att göra förut.

Nu, vet Ni lite vem jag är.=)

Комментариев нет:

Отправить комментарий