Страницы

понедельник, 30 января 2012 г.

Söndag

      0 40 på natten. Måste gå och lägga mig men inte just nu. Dagen var full av studerandet, men inte av emotioner tyvärr. Men ändå den var bra. Solen skiner varje dag. Imorgon är det min mammas Namnsdag, vill gå att köpa blommor till henne. Hoppas hon blir glad över de. Gästerna också vill komma på kvällen, det är skönt)) Men jag måste studera, annars ska jag inte passa mina två testamina som blir på fredag. Trött, trött, trött av det. Men....Snart slutas allt och jag ska gå och träff mina kära vänner och festa slutet av tentamina! Hurra! Såg de inte för länge sedan, saknar jättemycket Y, L, K, MK, V.
 S.B. det är så synd att du är inte tillsammans med mig...
     Snart blir det -30 som sa på radio och alla elever även från 12: e klass får stanna hemma, men studenter MÅSTE gå till universitet. Brrrrr...Tänkte att gå på disko men strax kom ihåg disko som jag besökte i fjol där jag såg många billiga horor.Därför kände jag mig ganska obekvämt där bland de. Och förstås många berusade grabbar som kom dit för att få kostnadsfri.... Jättefin plats. Vill du att jag går dit? Eller?
      Så, idag är redan imorgon och jag ska sova nu. Gonatt.
     

Комментариев нет:

Отправить комментарий