Страницы

пятница, 19 октября 2012 г.

19 october

Strange photo of me from the last night (took it after I came home after the first night shift)

 Köpte idag nya höst stövlar! Äntligen

Tycker verkligen att de är väldigt snygga även om i början ville jag definitivt köpa mörk bruna skinn stövlar. Tyvärr kostade de bruna stövlar cirka 70 eller 80 ls, jävla priser! Kanske nån gång i livet jag ska köpa de men inte idag. Jag är glad med de som jag fick idag. Tack Centro i Riga Plaza =) 

Tog ett foto idag av en höst vy från mitt fönstret. Väder var jättesolig idag och jag var verkligen på bra humör som händer inte så ofta tyvärr.

Besökte också min favorit affär "Tiger" som är i Galleria Riga och köpte en violett spargris. Så snygg det är <3


 Ögonen säger "Lägg nånting i mig snälla"


Komposition av mina kära saker 

Комментариев нет:

Отправить комментарий